Ενώ σύσσωμο σχεδόν το πανελλήνιο θρηνεί την αποτυχία του Σάκη να το σηκώσει το βαρύτιμο τρόπαιο της Eurovision (γράφεται και… Γιουροβύζιον στη γλώσσα του λαού), ένα περισσότερο υποψιασμένο μέρος αυτού θρηνεί τα χρήματα από τον προϋπολογισμό της ΕΡΤ – το δημόσιο κορβανά δηλαδή – που διατέθηκαν για αυτό το φιάσκο. Όχι ότι θα πιάναν τόπο αν «το έπαιρνε», αλλά κουβέντα να γίνεται.
Κάτι που υποβαθμίστηκε από τα επικοινωνιακά μέσα είναι ότι η φετινή διοργάνωση αποδείχθηκε η πιο πολιτικοποιημένη στην ιστορία του θεσμού, καθώς σε εκδήλωση διαμαρτυρίας για την κακομεταχείρηση των ομοφυλοφίλων στη Μόσχα λίγο πριν τον τελικό, 30 πολίτες συνελλήφθησαν από τη ρωσική αστυνομία. Νωρίτερα είχε πραγματοποιηθεί μια άλλη διαδήλωση διαμαρτυρίας κατά της Eurovision από εθνικιστικές και θρησκευτικές ομάδες χωρίς η αστυνομία να επέμβει. Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ από το TVXS.
Την προηγούμενη του τελικού, η δημοτική παράταξη Ανοιχτή Πόλη διοργάνωσε την Eurovisi-OFF. Μια μουσική γιορτή που τα τέσσερα τελευταία χρόνια διοργανώνεται μια μέρα πριν τον τελικό της Eurovision, και τείνει να εξελιχθεί σε θεσμό. Μια μουσική γιορτή με κεντρική ιδέα «για τη μουσική των πολιτισμών και όχι της κατανάλωσης», όπως διατείνονται οι διοργανωτές.
Μοιραία οι συνέλληνες διχάστηκαν σε ΓιουριβιζιΟΝιστές – κατά το ρεβιζιονιστές, φραξιονιστές κλπ – και ΓιουροβιζιΟΦιστές. Το ‘χει φαίνεται η μοίρα αυτού του τόπου να σπαράζεται από την πόλωση, για σοβαρές ή ασήμαντες αιτίες. Όπως ήταν αναμενόμενο, για άλλη μια φορά οι ΓιουριβιζιΟΝιστές κατήγαγαν συντριπτική νίκη της τάξης του 89%, επιβεβαιώνοντας τις Κόκκινες Κασσάνδρες.
Την ώρα του τελικού έλαβαν χώρα και τα εγκαίνια του Κεντρικού Ευρω-εκλογικού Κέντρου του ΣΥΡΙΖΑ στα Προπύλαια. Έτυχε να παραβρεθώ σε αυτά και μπορώ να μεταφέρω κάποιες εντυπώσεις. Μπορεί να μην υπήρχε η λαοθάλασσα που μάζευε ο… Αντρέας στις πολιτικές συγκεντρώσεις του ’80, υπήρχε όμως ενδιαφέρον και ενθουσιασμός. Από ανθρώπους, στην πλειοψηφία νέους, που ήρθαν για να ενημερωθούν και να συμμετάσχουν – όχι απλά να χαζέψουν και να χτυπήσουν παλαμάκια. Στα αρνητικά θα σημείωνα την αμφιλεγόμενη αισθητική του ντεκόρ και μια σημαντική καθυστερηση στην έναρξη του προγράμματος, ενδεχομένως για να δωθεί χρόνος να προσέλθουν οι αναποφάσιστοι και οι καθυστερημένοι.
Από τις ομιλίες, ξεχώρησα την τοποθέτηση του Πορτογάλου προσκεκλημένου, εκπροσώπου του Μπλόκο της Αριστεράς (Bloco de Esquerda), Ζοζέ Σοέιρο. Ο Σοέιρο είναι πρώην βουλετής, αν και μόλις 25 ετών, στα πλαίσια της πολιτικής του κομματός του για συνεχή εναλλαγή προσώπων στα διάφορα αξιώματα. Η ομιλία του ήταν ενθουσιώδης και ταυτόχρονα μεστή και ουσιαστική πολιτικά, καταγγελτική κατά του νομότυπου οικονομικού συνδικάτου εγκλήματος που διαφεντεύει την Ευρώπη αλλά και ελπιδοφόρα για το μέλλον. Ένας εκκολαπτόμενος Κον-Μπεντίτ; Θα το δούμε τα επόμενα χρόνια…
Επιστρέφοντας στη Eurovision, ο θεσμός θεωρείται μάλλον καλτ και απαξιωμένος από τις πιο μεγάλες και «παλιές» χώρες-μέλη της, σε αντίθεση με τις «αναδυόμενες» χώρες, ή μάλλον εθνικές τηλεοράσεις, για να μην ξεχνάμε πως πρόκειται για διαγωνισμός εθνικών τηλεοράσεων, που της προσδίδουν μεγάλη σημασία και κύρος. Τα τελευταία χρόνια, μετά από κάποιες επιτυχίες στο θεσμό, η ΕΡΤ δίνει όλο και μεγαλύτερη βαρύτητα διαθέτοντας τεράστια κονδύλια από τον προϋπολογισμό της σε αυτή την παρέλαση του κιτς και αποθέωση της υποκουλτούρας. Την ίδια στιγμή που αντιμετωπίζει τεράστια ελλείμματα, απασχολεί εκατοντάδες εργαζομένους κάτω από καθεστώς επισφάλειας και δεν αξιοποιεί ούτε επιβραβεύει το αξιόλογο ανθρώπινο δυναμικό δημοσιογράφων, τεχνικών και καλλιτεχνών που διαθέτει. Δεν παραμελεί βέβαια να ανταμείβει πλουσιοπάροχα τα διορισμένα με κομματικά κριτήρια golden boys, που επιπλέον έχουν και το θράσσος να μη δίνουν φωνή ούτε να δείχνουν σεβασμό στους πολίτες, δηλαδή τους εργοδότες τους.
Πολλές φωνές ακούγονται κατά της ΕΡΤ και του ανταποδοτικού τέλους που καταβαλλουμε γι’ αυτήν. Ωστόσο, η αποστολή μιας κρατικής επιδοτούμενης ραδιοτηλεόρασης είναι ανάλογη με τη δημόσια υγεία, τη δημόσια παιδεία και τις δημόσιες μεταφορές. Μια ραδιοτηλεόραση στην υπηρεσία του δημόσιου συμφέροντος, όπως το Σύνταγμα και οι νόμοι ορίζουν. Εκείνη που μακριά από συμφέροντα και διαπλοκές μπορεί να δώσει στον πολίτη το οξυγόνο της δημοκρατίας, που λέγεται ανεξάρτητη και έγκυρη ενημέρωση. Κι ακόμη, πολιτισμό και καλή ψυχαγωγία. Κάτω από δημόσιο έλεγχο, ανεξάρτητη από κυβερνητικές και πολιτικές εξαρτήσεις, πολυφωνική, ποιοτική, προστατευτική για τους εργαζόμενους (από το άρθρο της Φανής Πετραλιά στην Αυγή της Κυριακής).
ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΡΕΛΑΝΣ…
Αγαπητέ σύντροφε…
πόσο χαίρομαι που ήσουν εκεί και μπορέσαμε να σχολιάζουμε τους πάντες και τα πάντα!
Αλλά δυστυχώς, δε χαίρομαι που επιβεβαιώθηκα ως άλλη Κασσάνδρα (έστω και Κόκκινη)!
Πολιτισμός αλά Γιουροβύζιον ή αλλιώς, άρτος και θεάματα με χρήματα που πληρώνουμε εμείς. Τραγικό!
Ποτέ δεν υπήρξα γιουροβιζιονίστρια. Πέρα απ΄την εντελώς διαφορετική αισθητική είναι και το γμημένο τέλος που πληρώνω σαν κορόιδο στην ΕΡΤ για να κατασπααταλούνται τα λεφτά μας έτσι , που με εξαγριώνει!
@κόκκινη Κασσάνδρα
Κι εγώ χάρηκα που ήρθα, και μεταξύ μας καλύτερα λίγοι και καλοί. Αν έβλεπα πολλούς μπορεί… να μην έμενα. Και άλλη φορά να πεις στο σύντροφο Λαφαζάνη να μην κάνει… γραμματικά λάθη. Του Μάη, του Μάη λέμε!
@Αντιγιουροβιζιονίστρα Ρενάτα
Η ΕΡΤ όπως κάθε δημόσια υπηρεσία χρειάζεται επιδότηση. Γνώμη μου είναι πως είναι δικαιότερο η επιδότηση να γίνεται απ’ ευθείας από τον κρατικό προϋπολογισμό, δηλαδή από τα έσοδα της άμεσης φορολογίας. Το ίδιο και για τις δημόσιες συγκοινωνίες. Ως προς τον τρόπο που διατίθενται αυτά τα χρήματα, θα μπορούσε να υπάρχει μια επιτροπή ελέγχου στην οποία να συμμετέχουν και πολίτες.
Θα πούνε βέβαια πως αυτά τα λένε οι… κομμουνιστές.
ως φον, δεν ασχολούμαι με το τι καταβάλλω στον κρατικό φορέα…
😉
ως φιλόμουσος, ομολογώ πως ουδέποτε άντεξα να παρακολουθήσω…δεν μ’ αφορά το είδος, τολμώ να πω μου είναι αδιάφορο….και δεν πιστεύω πως νοιάζεται και ο κόσμος…δεν ξέρω…κάτι σαν πλάκα και ξεφόρτωμα μου κάνει…
ο 25χρονος σύντροφος – έτυχε να πάρει κάτι το ααυτί μου..- ελπιδοφόρα παρουσία για σας βέβαια, το πόπολο!
το άρθρο εξαιρετικό, αν και…κομμουνιστικό!
😉
καλό βράδυ!
@Αγαπητή φον,
Καλή η πλάκα και το ξεφόρτωμα, αλλά όταν το πλασάρουν κύριο θέμα σχεδόν το μισό χρόνο και μας στοιχίζει και ο κούκος αηδόνι τότε μάλλον κάτι δεν πάει καλά… Σε μας τους προλετάριους τουλάχιστο, που δεν έχουμε κληρονομήσει σατώ και δε μας καλέσανε στη δεξίωση της λέσχης Μπίλντερμπεργκ!
Κι όμως η Γιουροβίζιον έχει και αγωνιστικό παρελθόν! Το τραγούδι της Πορτογαλίας στο διαγωνισμό του 1974, ήταν το σύνθημα για την έναρξη της Επανάστασης των Γαριφάλων!
ΥΓ: Επί τη ευκαιρία την συμμετέχουσα φέτος Dita von Teese μπας και την έχετε μακρινή ξαδέρφη; Ή είναι ψεύτικη αριστοκράτισσα;
σ. Τσαλ, άμα είναι εκκολαπτόμενος Κον-Μπεντίτ ο Πορτογάλος, δεν μου φαίνεται και…πολλά καλά υποσχόμενος.
Για την ΕΡΤ να θυμίσω πως εκτός από τον κρατικό κορβανά, χρηματοδοτείται και ύπουλα μέσω του λογαριασμού της ΔΕΗ, όπερ κατά απαράδεκτο τρόπο δηλώνει πως θεωρείται δεδομένο πως όλοι οι πολίτες έχουν τηλεόραση, την χρησιμοποιούν και δη για να παρακολουθούν ΕΡΤ.
Γιατί να έχουν όλοι οι πολίτες τηλεόραση; Εγώ επί 4 χρόνια δεν είχα (ζώντας εκτός Ελλάδος) εξού και δεν πλήρωνα τον αντίστοιχο φόρο στις ζώρες όπου ζούσα.
Όταν απέκτησα, επέλεξα να μην αποκτήσω συνδρομή στα ντόπια κανάλια, κι έτσι δεν τα πληρώνω.
Γιατί να πληρώνω ντε φάκτο για μια υπηρεσία, χωρίς να εξετάζεται αν την χρησιμοποιώ;
ψεύτικη, fake, σαν εμένα…
Dragi kollega
ηρθα και το μεσημερι ενω εγραφα κατι κι εγω
για τη Γιουροβιζιον
το παρατησα
θα σχολιασω εδω!
– με εχετε καλυψει εσεις και μια φιλη ακομα
αυριο ομως..
για την ωρα εχει σημανει ησυχαστηριο στο ανακτορο και το πνευμα μου κοιμαται..
υγ ειχα ξεχασει λογω της βελικα καταστροφα
να σας απαντησω στο σχολιο για τον Γκωγκεν
εκτος του οτι ετσι κι αλλιως με ενδιεφερε το θεμα θεωρω μεγαλη αγενεια τα αναπαντητα σχολια
και ηθελα να σας πω πως ηταν τυχαιο:)και το διορθωσα..
εις αυριον τα σπουδαια!:)
καληνυχτα.
@Κροτ
Μάλλον δεν διατύπωσα πολύ καλά τη σύγκριση με τον κόκκινο Ντανιέλ. Ήθελα να καταδείξω μια ανάλογα υποσχόμενη περίπτωση νέου μαχητικού πολιτικού. Ευχόμαστε με καλύτερη και συνεπέστερη εξέλιξη.
Η συζήτηση για το ανταποδοτικό τέλος στην ΕΡΤ είναι μεγάλη. Το κύριο αντεπιχείρημα στο «πληρώνω για ότι χρησιμοποιώ» είναι ότι με αυτή τη φιλοσοφία δεν θα έπρεπε να πληρώνουν κάποιοι ούτε για δημόσιες συγκοινωνίες ή νοσοκομεία που δεν χρησιμοποιούν. Εμένα με ενοχλεί περισσότερο που το «χαράτσι» είναι το ίδιο για ένα πλούσιο για τον οποίο είναι ασήμαντο ποσό και για ένα φτωχό για τον οποίο είναι υπολογίσιμο, ανεξάρτημα ποιος βλέπει ΕΡΤ και πόσο. Γι’ αυτό όπως απαντώ και στη Ρενάτα δικαιότερο είναι να επιδοτείται η ΕΡΤ μέσω της φορολογίας εισοδήματος.
ΥΓ: Να μην το ξεχάσω, το σάιτ της εβδομάδας:
http://www.tellbarroso.eu
Λες αν του στείλουμε πολλά μπινελίκια να αποφύγουμε την επανεκλογή του;
@ανεπίδοτη
Χαίρομαι γι’ αυτό. Οι σφετερίστριες είναι πάντα πιο ενδιαφέρουσες από τις γνήσιες! Και πιο προσιτές μάλλον.
@Τάλισκερ
Χαίρομαι που σε κάλυψα μαζί με τη φίλη σου, ακούγεται ενδιαφέρον… ιψενικό τρίγωνο με σκηνικό Γιουροβίζιον!
Για τον Γκωγκέν θα επανερχόμουν κάποια στιγμή έτσι κι αλλιώς αργότερα, προέχει η επικαιρότητα. Επειδή και μένα δε μου αρέσει η αγένεια, δεν… ξυρίζομαι και πολύ συχνά.
Καλή κατάκλιση στο πριγκηπικό σου κλινάρι με τον εντυπωσιακό θόλο στο χρώμα του αίματος με χρυσά αστεράκια πάνω του 🙂
Μου είπαν πως θα γίνω ρεβιζιονιστής
άμα γυρίσω δίσκο
κι αφού δεν παρευρίσκομαι πια
δεν συμπνέω άρα δεν εμπνέω σαν αγωνιστής
και το ρίσκο μεγάλο μα δε βρίσκω πια
το λόγο και το σεβασμό να μην το κάνω
σε πλάνο γενικό το ρόλο μου δε χάνω
μα πριν προλάβω τον σκοτώνω κάτω από το βάρος μου λιώνω
κι από τον πόνο ξανανιώνω
(μπορω να το εχω ως χαλί στην αγορευση?)
-ευχαριστω
Φιλε μου Τσαλ
εγω τα παω καλα με τη Γιουροβιζιον
ακριβως γιατι τη βλεπω ως οτι ειναι και συνειδητα επιλεγω να δω κατι αναλαφρο αντι να δω κατι γελοιο που
μου πουλαει μουρη (βλ. γνωστοι δημοσιογραφοι της ν ο θ ο γ ε ν ε ι ς και υ δ ρ ι β ι κ ο ι !)
ως εκει καλα
το βλαχομπαροκ επισης δεν με ενοχλει γιατι το βλεπω σαν μια αβροτερη εκφραση εχοντας εντρυφησει στη λογοτεχνια του nonsene
μπορω να ανεχτω τα παντα
ΤΙΣ ΔΥΟ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ και να περασω και καλα …
αυτο που δεν αντεχετε ειναιοσα ειπες
το οτι αυτη την γιορτη τη διαγωνιστηκη την οτι
επι εξι μηνες την εχουν δει σαν οπιο του λαου..και ασχολουνται με αυτο παρασερνοντας τις νοικοκυρες και τις ανεργες εν μεσω της κρισης να αφησουν τα αρλεκιν και να ονειρευονται την καριερα της Χατισε
εκει το χω το προβλημα
προτυπα δεν εχουμε ετσι κι αλλιως πια
καταγκρεμνηζουμε ομως συμμετοχοι ολοι
και τα οσα εναπομειναντα
Απο τη Ρουσλανα την απογονη των Σκυθοκοζακων
και νεοβαρβαρη
ως τη Κιαρα την καληκελαδο
το νοημα του υγιους ανταγωνισμου
με εστω αποχρωσες πινελιες πολιτισμου
χανεται
στα καλιαρντα σχολια
των ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΤ
αδερφων Μαγγιρα
καθε προσπαθεια αποκομιδης κερδους
εστω και οπτικου
εξαφανιζεται υπο το βαρος της διακοπης των διαφημισεων
των φημων και
των δυσφημισεων
……εν τω μεταξυ
ενας πατερας
εμπλεος χρεων και ψυχοκοινωνικων προβληματων
νομιζω τριτο κατα σειρα κρουσμα που ξεπερνα τα τοπικα καναλια
πηδαει (σαν συγχρονος Ζαλογγος)
απο τον πεμπτο οροφο αγκαλια με τα παιδια του ενω εχει κατασφαξει τη γυναικα του
την ιδια ωρα που τα μεγαλα καναλια τυπου σταρ/αλτερ κλπ
θα προβαλλουν με ανατριχιαστικες λεπτομερειες
πως βαφτισε το σκυλακι της (ΓΕΓΟΝΟΣ)
Η Μαρια Σταματερη (κατι ετσι επωνυμο)
και το μπουστο της Σκορδα
Τσαλ φιλε μου
η τηλεοραση ειναι η επεκταση του πολιτισμου μας
εχουμε τη τηλεοραση που μας ανηκει
και η Γιουροβιζιον ειναι απλα ενα ιππαριον
στο καρο της κακεμφατης πραγματικοτητας…
-ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΟΠΙΟ!
δεν ταιριαζει καιμε το παντεσπανι μου!
χχχχχχχχ
καλημερα!
@Talisker Douze Points!
Νομίζω κανέναν δεν ενοχλεί η Γιουροβίζιον σαν πανηγυράκι, ούτε βέβαια οι ΑΒΒΑ, o Joghnny Logan, η Ρουσλάνα – με ή χωρίς βρακί – και άλλοι, με κορυφαία όλων βέβαια τη ντίβα Dana International! Ούτε καν όσοι προτιμούν Άσιμο όπως εμείς (κάθε μουσική έχει τις ώρες της).
Αυτό που ενοχλεί είναι η επιστράτευσή της για κουκούλωμα άλλων σημαντικότερων ζητημάτων και προβλημάτων και το μεγάλο φαγοπότι από τους παροικούντες την ΕΡΤ σε σχέση με το θεσμό, την ίδια στιγμή που άλλα αξιόλογα πράγματα περιφρονούνται ή παραμελλούνται. Π.χ. πρόσφατα ανακοινώθηκε ότι σταματά η χρηματοδότηση για το μουσικό εργαστήρι ενός πολύ σημαντικού Ιρλανδού μουσικού (μου διαφεύγει το όνομά του) που ζει εδώ και πολλά χρόνια στην Κρήτη και συνεργάζεται με τοπικά συγκροτήματα. Και μιλάμε για ποσό ασήμαντο σχετικά με τον προϋπολογισμό της Γιουροβίσιον ή άλλων φανφάρων. Και αυτά είναι χρήματα δικά μας, όχι κάπποιου ιδιώτη που διαθέτει όπως γουστάρει, με σκοπό το κέρδος συνήθως.
Έχεις δίκιο πως η τηλεόραση είναι ένα όπιο, οπως το ποδόσφαιρο και άλλα λαϊκά θεάματα, και κομμάτι της μοντέρνας κουλτούρας (δε λέω πολιτισμό γιατί τον θεωρώ κάτι ανώτερο) που χορηγείται αφειδώς για να μας έχει υπνωτισμένους στη νιρβάνα της παθητικότητας και της αποχαύνωσης.
Το περιστατικό με τον οικογενειοκτόνο και αυτόχειρα είναι βέβαια τραγικό, και ένα από τα αρκετά που ακούμε τον τελευταίο καιρό. Κάποτε οι άνθρωποι εκδήλωναν την οργή τους εναντίον της εξουσίας, τώρα επιλέγουν να αυτοκαταστρέφονται. Δεν είναι ούτε το ένα ούτε το άλλο καλό βέβαια, αλλά είναι μια ένδειξη για τις τάσεις που επικρατούν.
Εμείς βέβαια οι νοσταλγοί, περιμένουμε να ηχήσει πάλι μια βροντώδης φωνή από τον πειρατικό σταθμό της σιέρρας που θα ξεσηκώσει τους γκουαχίρους ενάντια στην τυραννία.
είναι μεγάλη ξεφτίλα να έχουμε αναγάγει σε εθνικό θέμα την Γιουροβίζιον (μέχρι και η Ντόρα έκανε δηλώσεις για τον Sakis, πόσο χαμηλά είναι διατεθειμένη να πέσει ?)
και καλά η προβολή της χώρας στο εξωτερικό και ένα κάρο βλακείες , 2 μήνες ασχολούμαστε με το πανηγυράκι .
Έκλεισε η βουλή και δεν άνοιξε μύτη , τι άτομα είμαστε !?
Υ.γ επειδή σε ανακάλυψα σήμερα , διάβασα και της προηγούμενες αναρτήσεις (ειδικά αυτή με τον Μουστακλή πολύ με συγκίνησε ) και χαίρομαι όταν πέφτω πάνω σε φωνές όπως η δική σου .
Αγαπητέ Τσαλ
πολύ μου αρέσει το μπλοκ σου και θα είμαι φανατικός αναγνώστης.
τσαλαπετεινέ μού έλειψες δυο μέρες που έλειψα
😦
απ’ την χαρά μου που σέ ξαναβρήκα λοιπόν αναφωνώ εις άπταιστον κυπριακήν: γιουροβίζιoff και ξερoff ψωμίν
😀
για το πώς να πληρώνουμε την τηλεόραση που δεν έχουμε όσοι δεν την έχουμε, συμφωνώ με τά πρότυπα εκ δυσμών… ένας φίλος μου από την δανία μού έλεγε ότι εκεί στην πατρίδα του αν έρθουν απ’ τον δήμο απροειδοποίητα και σού κάνουν έλεγχο σπίτι, και έχεις δηλώσει ότι δεν έχεις τηλεόραση (ή κ α ι ραδιόφωνο) και βρεθείς να έχεις, τότε μόνο θα πληρώσεις, και τότε θα πεις κι ένα τραγούδι βεβαίως
(τού συγκεκριμένου μάλιστα, επειδή τού’χαν ζητήσει να πληρώσει όπως αποδείχτηκε αδίκως, τού στείλαν και εγγράφως συγνώμη – φυλάει το χαρτί και το δείχνει – διότι, όσο να’ναι, δεν τό΄χουν και πολλοί – αυτά συμβαίνουνε βέβαια μόνο στις χώρες που έχουν εθιστεί να τρώνε βελανίδια, εμείς εδώ με τούς παρθενώνες μας είμαστε αλλιώς…)
😆
@αγαπητέ τουρίστα των νησιών
Χαίρομαι κι εγώ που κερδίζω ένα νέο αναγνώστη. Εύχομαι πιστό αλλά όχι φανατικό, ο φανατισμός είναι κακός! Όταν μπει βέβαια το καλοκαιράκι θα σου συνιστούσα να προτιμήσεις αυτό που επιδεικνύει το παρανώμι σου, ο τουρισμός άλλωστε έχει ανάγκη από πελάτες για να ξεπεράσει την κρίση!
Ελπίζω να σου αρέσει και το νέο θέμα για το Λαμπράκη. Καλή συνέχεια και ευχαριστώ και πάλι για τα καλά λόγια.
@Χάριν από τζιν μαρτυρικήν μεγαλόνησον
Αγαπητέ ελληνικέ κυπριακέ λαέ… γνώριμη η φωνή που ακούεις… δεν είμαι νεκρός όπως η χούντα των Αθηνων και οι εδώ εκπρόσωποί της θα επιθυμούσαν… είμαι ζωντανός!
Ενδιαφέρον το σύστημα της Δανιμαρκίας, αλλά όπως είπα και πριν εμένα με ενοχλεί λιγότερο να πληρώνω για μια δημόσια υπηρεσία που μπορεί να μη χρησιμοποιώ αλλά χρησιμοποιούν άλλοι και πολύ περισσότερο αυτά που πληρώνω να γίνονται μπόνους του εκάστοτε κ. Παναγόπουλου και φορέματα της Παπαρίζου και της Καλομοίρας στη Γιουροβίζιον.
ΥΓ: Ποιον Παρθενώνα εννοείς, τον παλιόν ή το νεότερο στη Μακρόνησο; 🙂
τσαλ ευχαριστώ, να διευκρινίσω μόνο ότι ‘εν είμαι από τζιν μεγαλόνησον…καλαμπούρι (υποτίθεται ότι) έκανα 😦
για τ’ άλλα που λες δεν διαφωνώ τελικά…
όσο για τους νεότερους παρθενώνες … έχεις δίκιο: εγώ δεν τούς εννοούσα, αλλά ταιριάζουν γάντι 😛
@χάρη
Γκε γω καλαμπούριν έκαμνα 🙂
Μια που λέμε για Παρθενώνες, τον άλλο μήνα (21 νομίζω) έχει εγκαίνια το καινούριο Μουσείο της Ακρόπολης. Θα δούμε πολλά πολιτικά απολιθώματα. Ανυπόστατες φήμες λένε πως ασκούνται πιέσεις να δωθεί άδεια στον αρχιτέχτονα του «άλλου» Παρθενώνα για να μην τα χάσει.
Η ΕURΟVΙSΙΟΝ ΛΟΙΠΟΝ. Καθυστέρηση, ανθυποκουλτούρα, παπαγαλία. Εκατομμύρια ξοδεύτηκαν. Δεκάδες ώρες τηλεοπτικού χρόνου καταναλώθηκαν. Τόνοι προπαγάνδας επενδύθηκαν. Όλα τα μάθαμε. Από το πρωινό, μέχρι το πουκάμισο το αδειανό. Αποτέλεσμα αποκαλυπτικό. Μεγάλη προσδοκία, πρωτοφανής πανωλεθρία. Άρπα την τώρα α λα μπρατσέτα με Νέα Δημοπρασία. Μεγιστοτεράστιο το χάος που χωρίζει την παπαγαλία από την πολιτιστική διαδικασία. Διότι την ίδια στιγμή που εμείς στις Κάννες λαμβάναμε αγωνιώδη τηλεφωνήματα «Ήρθε ο Sakis στο φεστιβάλ;», η ταινία του Γιώργου Λάνθιμου πέταγε ψηλά. Με διακόσια ψωροχιλιάρικα από τον δημόσιο κορβανά. Όσο κοστίζει το βεστιάριο του μεγάλου σταρ. Αποτέλεσμα πρώτο βραβείο στο μεγαλύτερο διεθνές φεστιβάλ. Δύο Ελλάδες, δύο κόσμοι χωριστά. Επομένως αγαπητέ, διάλεξε πριν είναι αργά. Σκότωσε τη μακακία μέσα σου και ψάξε τον εαυτό σου πολύ βαθιά. Θεέ μου έπεσα πολύ χαμηλά.
Κανείς παπαγάλος δεν καταδέχεται να πιάσει πάτο χωρίς αντίσταση καμιά!
(Από τη σημερινή «Στήλη Άλατος» του Δημήτρη Δανίκα στα ΝΕΑ)